USLOVI KUPOVINE I ISPORUKE
Uslovi kupovine i isporuke predstavljaju uslove pod kojima se vrši kupopodaja preko Internet prodavnice KK Spartak-Shop (u daljem tekstu: KK SPARTAK SHOP). KK SPARTAK SHOP je internet prodavnica Košarkaškog kluba Spartak, sa registrovanim sedištem na adresi Ferenca Sepa br.3, 24000 Subotica, Srbija, pak broj: 451421, elektronska adresa: info@kkspartak.rs, koje je upisano u Registar udruženja, društava i saveza u oblasti sporta rešenjem broj БС 2462/2023, matični broj: 08888973, PIB: 105572930, registrovana delatnost 9312 Delatnost sportskih klubova.
Kupoprodaja na KK SPARTAK SHOP-u se obavlja preko internet stranice https://shop.kkspartak.rs/ a trgovac čija se roba i usluge prodaju je privredno društvo OFFICE SHOES d.o.o., sa registrovanim sedištem na adresi Segedinski put 106, 24413 Subotica, Srbija, pak broj 453199, elektronska adresa: webshop@officeshoes.rs, koje je upisano u Registar privrednih subjekata rešenjem broj BD 3311/2005, matični broj: 08684464, PIB: 101812121, broj telefona 024.415.60.90 (cena razgovora se tarifira najviše po ceni redovnog poziva), registrovana delatnost 4642 – Trgovina na veliko odećom i obućom (u daljem tekstu: Trgovac).
POTROŠAČ (KUPAC)
Potrošač je fizičko lice koje preko KK SPARTAK SHOP kupuje robu i usluge u svrhu koja nije namenjena njegovoj poslovnoj ili komercijalnoj delatnosti, već da bi zadovoljio lične potrebe ili potrebe svog domaćinstva ( u daljem tekstu: Potrošač).
KUPOVINA U WEB SHOP-U
Opšte odredbe
KK SPARTAK SHOP je posrednik u prodaji roba i usluga između Potrošača i Trgovca, te kada Potrošač robu ili usluge kupuje preko KK SPARTAK SHOP-a, Potrošač zaključuje ugovor sa Trgovcem, odnosno stupa u kupoprodajni odnos sa Trgovcem.
Ovi uslovi kupovine i isporuke usklađeni su sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o trgovini, Zakonom o oglašavanju, Zakonom o platnim uslugama i Zakonom o zaštiti korisnika finansijskih usluga kod ugovaranja na daljinu ( u daljem tekstu: Uslovi kupovine i isporuke). Kupovina obavljena preko KK SPARTAK SHOP-a predstavlja zaključenje ugovora na daljinu.
Uslovi kupovine i isporuke definišu: Cena, Ulaznice, Drugi artikli, Način plaćanja, Način plaćanja, Izjava o konverziji, Zaštita poverljivih podataka o transakciji, Postupak registracije naloga KK SPARTAK SHOP, Postupak poručivanja, Isporuka, OTKAZIVANJE I PROMENA DATUMA DOGAĐAJA, POVRAT KUPLJENOG ARTIKLA – ODUSTANAK I ZAMENA U SMISLU ZAKONA O ZAŠTITI POTROŠAČA, OBAVEŠTENJE O MOGUĆNOSTI VANSUDSKOG REŠAVANJA POTROŠAČKIH SPOROVA
Kupovinom proizvoda i usluga putem KK SPARTAK SHOP smatra se da je Potrošač pročitao i prihvatio Uslove kupovine i isporuke, koji se smatraju sastavnim delom ugovora na daljinu.
Potrošač je dužan dati tačne i potpune podatke prilikom kreiranja porudžbine.
Potrošač je fizičko lice koje ima poslovnu sposobnost i koje je starije od 15 godina. Ako je Potrošač maloletno lice koje nije navršilo 15 godina, pristanak za kupovinu mora dati roditelj koji vrši roditeljsko pravo, odnosno drugi zakonski zatupnik maloletnog lica. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Uslova kupovine i isporuke Office Shoes i KK Spartak ne snose nikakvu odgovornost.
Trgovac i KK SPARTAK SHOP zadržavaju pravo izmene Uslova kupovine i isporuke, stoga je Potrošač dužan da se o Uslovima kupovine i isporuke obavesti iznova pri svakoj poseti KK SPARTAK SHOP. Odgovornost usled nepostupanjanja Potrošača na ovaj način snosi Potrošač.
Ugovor na daljinu koji zaključuju Potrošač i Trgovac je moguće zaklučiti isključivo na srpskom jeziku.
Cena
Prodajna cena je naznačena uz svaku robu/uslugu. Cene su izražene u dinarima. U prodajnu cenu je uračunat PDV.
Potrošač plaća cenu, odnosno iznos koji je iskazan na KK SPARTAK SHOP u momentu plaćanja. KK SPARTAK SHOP zadržava pravo da, bez prethodnog obaveštenja Potrošača, donese odluku o promeni cene, ali se promena cene se neće odnositi na artikle za koje je upućen zahtev za kupovinu.
S obzirom da se kupovina u KK SPARTAK SHOP odvija preko elektronske platforme, moguće je da usled softverske greške prodajna cena u vreme zaključenja ugovora bude pogrešno iskazana (očigledno veća ili manja). KK SPARTAK SHOP će o navedenom obavestiti Potrošača, uz obrazloženje o razlogu greške i ponuditi mu raskid ugovora, sem ako Potrošač ne pristane na doplatu do ispravne cene.
Ulaznice
Događaj, u smislu Uslova kupovine i isporuke, predstavlja pojedinačnu sportsku utakmicu (u daljem tekstu: Događaj).
Ulaznica, u smislu Uslova kupovine i isporuke, predstavlja hartiju od vrednosti, kojom donosilac ostvaruje pravo na ulazak na jedan Događaj.
Sezonska ulaznica, u smislu Uslova kupovine i isporuke, predstavlja hartiju od vrednosti, kojom donosilac ostvaruje pravo na ulaske na Događaje, Celu sezonu (Cela sezona u smislu Uslova kupovine i isporuke, predstavlja takmičarsku sezonu 2024/2025).
KK SPARTAK SHOP vrši prodaju Ulaznica i Sezonskih ulaznica.
Ulaznicom Potrošač ostvaruje pravo na ulazak na Događaj, a Sezonskom ulaznicom Potrošač ostvaruje pravo na ulaske na Događaje Cele sezone.
Falsifikovanje Ulaznica/Sezonskih ulaznica je kažnjivo Krivičnim zakonikom Republike Srbije.
Drugi artikli
Drugi artikali u smislu Uslova kupovine i isporuke Drugi artikli predstavljaju dres, majicu, peškir, šolju, kapu, ranac, termos, šal, duks i sve ostale artikle koje KK SPARTAK SHOP oglasi na internet prodavnici a koji ne predstavljaju Ulaznicu ili Sezonsku ulaznicu.
Način plaćanja
Plaćanje Ulaznica i Sezonskih ulaznica na KK SPARTAK SHOP je moguće izvršiti isključivo platnim karticama Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro ili DinaCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta, kroz sistem OTP Banke.
Plaćanje Drugih artikala koji se prodaju na KK SPARTAK SHOP je moguće izvršiti platnim karticama Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro ili DinaCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta, kroz sistem OTP Banke i pouzećem.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja na KK SPARTAK SHOP će biti obavljena u valuti dinar RSD. KK SPARTAK SHOP posluje u lokalnoj valuti i ne naplaćuje nikakve dodatne takse ili troškove, kod međunarodnih transakcija, ali banka izdavaoc platne kartice može da naplati dodatne takse zbog promene valute u EUR po kursu banke. Ako se naplaćeni/refundirani iznosi na Vašoj kreditnoj kartici razlikuju od cene koja je prikazana prilikom završetka kupovine/potvrđenog iznosa koji se refundira, iz tog razloga je potrebno da se obratite svojoj banci i zatražite dodatne informacije o troškovima banke ili kursevima valuta koji su povezani s tom transakcijom.
Zaštita poverljivih podataka o transakciji
Unošenjen podataka o bankovnoj platnoj kartici, pri plaćanju na KK SPARTAK SHOP informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuju procesori platnih kartica OTP banke, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Podaci koji se unose pri plaćanju na KK SPARTAK SHOP nisu dostupni KK SPARTAK SHOP.
Postupak registracije naloga KK SPARTAK SHOP
Registracija naloga nije potrebna da bi se izvršila kupovina Drugih artikala.
Registracija naloga na KK SPARTAK SHOP je uslov da bi se izvršila kupovina Ulaznica i Sezonskih ulaznica putem KK SPARTAK SHOP.
Registraciju naloga Potrošač započinje klikom na sekciju ’’SHOP’’ na KK SPARTAK SHOP-u, nakon čega se otvara, u gornjem desnom uglu stranice, sekcija ’’REGISTRACIJA’’, te klikom na sekciju ’’REGISTRACIJA’’ web prezentacija otvara polja u koja je potrebno upisati sledeće podatke: ime i prezime, elektronsku adresu, sačinjenu pristupnu šifru za svoj nalog koja mora imati minimum 8 karaktera ( u daljem tekstu: Pristupna šifra), te ponovo Pristupnu šifru. Nakon upisivanja navedenih podataka, potrebno je da Potrošač da svoju saglasnost na pravila uslova kupovine i isporuke KK SPARTAK SHOP-a klikom na kvadrat ispred iste. Nakon što je Potrošač uneo sve navedene podatke, potrebno je da klikne na dugme ’’REGISTRACIJA’’, koje će se nalaziti ispod svih unetih podataka. Nalog se smatra registrovanim tek nakon što Potrošač izvrši potvrdu registracije naloga otvaranjem elektronske pošte, koja je upisana na KK SPARTAK SHOP prilikom registracije naloga, ulaskom u sekciju primljene poruke u elektronskoj pošti, te klikom na primljenu poruku od strane KK SPARTAK SHOP u elektronskoj pošti i otvaranjem iste, te klikom na natpis ’’POTVRĐUJEM REGISTRACIJU’’, ukoliko se nakon toga u pretraživaču otvori web prezentacija KK SPARTAK SHOP i na istoj bude ispisano ’’HVALA NA REGISTRACIJI’’.
Potrošač je isključivo odgovoran za tačnost i istinitost unetih podataka pri registraciji naloga.
Postupak poručivanja
Na web prezentaciji KK SPARTAK SHOP klikom na sekciju ’’SHOP’’, potom na sekciju ’’PRODAJA ULAZNICA’’, te na sekciju ’’UTAKMICE’’ prikazuje se lista Događaja za koje je moguće kupiti ulaznicu. Nakon klika na izabrani Događaj web prezentacija KK SPARTAK SHOP otvara sekciju na kojoj se nalaze sve informacije vezane za Događaj. U dnu stranice gde piše tekst ’’PRIJAVI SE OVDE’’ klikom na reč ’’OVDE’’ i izvršene prijave na web prezentaciju (unosa elektronske adrese i pristupne šifre za web prezentaciu te klikom na ’’PRIJAVA’’) ponovnim klikom na sekciju ’’UTAKMICE’’ otvara se sekcija na kojoj se nalaze sve informacije vezane za Događaj. U dnu stranice u sekciji ’’ZUMIRAJTE I ODABERITE SEDIŠTE’’ klikom na izabarno sedište web prezentacija ispisuju se infomacije o izabranom sedištu i cenu ulaznica, te klikom na sekciju ’’POTVRDI’’ otvara se sekcija ’’KORPA’’ u kojoj je potrebno da se klikne na sekciju ’’POTVRDI-IZVRŠI PLAĆANJE’’. Nakon toga web prezentacija KK SPARTAK SHOP preusmerava kupovinu na web prezentaciju OTP banke na kojoj je potrebno popuniti podatke: broj kartice, mesec isteka, godina isteka, CVV2-CVC2, ime na kartici i potvrditi plaćanje klikom na sekciju ’’PLATI’’ (plaćanje moguće izvršiti najduže u roku od 10 minuta od otvaranja web prezentacije banke, u protivnom izabrano mesto će biti vraćeno u prodaju). Nakon toga, web prezentacija otvara sekciju za upis autorizacionog koda (ukoliko tu opciju zahteva kartica Potrošača). Klikom na ’’SUBMIT’’, web prezentacija KK SPARTAK SHOP otvara stranicu sa tekstom: ’’USPEŠNO STE KUPILI ULAZNICE I BROJ KUPOVINE #’’. Ukoliko je transakcija kupovine ulzanice uspešno obavljena, Potrošač prima na elektronsku adresu poruku obaveštenja o uspešno obavljenoj kupovini sa brojem kupovine kao i ulaznicu za Događaj. Fiskalni isečak za kupljenu ulaznicu Potrošač dobija u odvojenom elektronskoj poruci.
ISPORUKA
Isporuka Ulaznica i Sezonskih ulaznica poručenih putem KK SPARTAK SHOP vrši se isključivo u elektronskoj formi na elektronsku adresu koju je Potrošač upisao prilikom registracije naloga.
KK SPARTAK SHOP će Sezonske ulaznice izdavati u vidu plastičnih kartica, pred početak sezone, svim Potrošačima koji su kupili Sezonsku ulaznicu.
Na ulasku na Događaj, Potrošač stavlja na uvid Ulaznicu odnosno Sezonsku ulaznicu u elektronskom formatu preko svog telefona, odštampanu u papirnoj formi ili plastičnu karticu.
Isporuka Drugih artikala se vrši posredstvom kurirske službe Bex Express d.o.o iz Šapca (u daljem tekstu: Kurirska služba), isključivo na teritoriji Republike Srbije, u roku od 5 -7 (pet do sedam) radnih dana od datuma potvrde dostupnosti artikla, sem za personalizovane Druge artikle, za koje je rok isporuke 15 (petnaest) radnih dana od datuma potvrde dostupnosti artikla. Kurirska služba će obavestiti Potrošača putem SMS poruke da su Drugi artikli preuzeti za isporuku i da Potrošač može očekivati isporuku. Kuriri Kurirske službe dostavu Drugih artikala donose na adresu za isporuku u vremenskom periodu od 8 do 16 časova radnim danima. Potrebno je obezbediti da u navedenom periodu na adresi za isporuku navedenoj u porudžbini, bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Kurirska služba će uručenje pošiljke pokušati u dva navrata. Ukoliko Kurirska služba ne pronađe nikoga na adresi, Kurirska služba će pozvati Potrošača na kontakt telefon naveden u porudžbini kako bi ugovorili novi termin isporuke. Ukoliko Kurirska služba ni u ugovorenom terminu, ne pronađe na adresi nikoga ko je u mogućnosti da preuzme pošiljku, pošiljka će biti vraćena Trgovcu i u tom slučaju će se smatrati da je Potrošač odustao, te da je ugovor raskinut.
Troškovi dostave iznose 300,00 dinara.
OTKAZIVANJE I PROMENA DATUMA DOGAĐAJA
U slučaju promene datuma ili vremena održavanja Događaja KK SPARTAK SHOP o toj okolnosti neće pojedinačno obaveštavati svoje Potrošače. Izmena datuma ili vremena održavanja Događaja će biti objavljena na KK SPARTAK SHOP i društvanim mrežama KK SPARTAKA iz Subotice.
Sve Ulaznice kupljene za Događaj kome je promenjen datum ili vreme održavanja, će biti važeće za izmenjen datum odnosno vreme odražavanja Događaja. U slučaju da nekom Potrošaču ne odgovara izmenjen datum odnosno vreme odražavanja Događaja, Trgovac će Potrošaču izvršiti refundaciju sredstava.
Refundacija sredstava, po gore navedenom osnovu, ukoliko je Potrošač Ulaznicu kupio putem KK SPARTAK SHOP, započinje slanjem zahteva za refundaciju sredstava na elektronsku adresu webshop@officeshoes.rs, kao i slanjem fotografije ili skeniranog fiskalnog isečka koji je izdat za kupovinu Ulaznice za koju se zahteva refundacija, kao i slanjem fotografije ili skenirane Ulaznice za koju se zahteva refundacija. Ukoliko su prethodno navedeni uslovi ispunjeni, Trgovac će refundaciju novca izvršiti u roku od 3 (tri) dana, vraćanjem novca na bankovni račun podnosica refundacije.
Refundacija sredstava po gore navedenom osnovu ne važi za Potrošače koji su kupili Sezonsku ulaznicu.
POVRAT KUPLJENOG ARTIKLA – ODUSTANAK I ZAMENA U SMISLU ZAKONA O ZAŠTITI POTROŠAČA
Od kupovine Ulaznica i Sezonskih ulaznica, preko KK SPARTAK SHOP, Potrošač ne može odustati u smislu člana 36. stav 1. tačka 12) Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021), iz razloga što se za Ulaznice i Sezonske ulaznice zaključuje ugovor između Potrošača i KK SPARTAK SHOP koji predviđa konkretni rok tj period izvršenja odnosno slobodne aktivnosti koje se odvijaju u tačno određeno vreme odnosno u određenom periodu. U skladu sa članom 26. stav 1. tačka 6. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021), Potrošač prihvatanjem Uslova kupovine i isporuke izričito izjavljuje da je obavešten od strane KK SPARTAK SHOP da ne može da koristi pravo na odustanak od ugovora, na šta Potrošač pristaje.
Od kupovine Drugih artikala koji sadrže jasno personalizovanu poruku prema posebnim zahtevima Potrošača preko KK SPARTAK SHOP, Potrošač ne može odustati u smislu člana 36. stav 1. tačka 3) Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021), iz razloga što se za navedene proizvode zaključuje ugovor između Potrošača i KK SPARTAK SHOP za isporuku robe proizvedene prema posebnim zahtevima Potrošača ili jasno personalizovane. U skladu sa članom 26. stav 1. tačka 6. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021), Potrošač prihvatanjem Uslova kupovine i isporuke izričito izjavljuje da je obavešten od strane KK SPARTAK SHOP da ne može da koristi pravo na odustanak od ugovora, na šta Potrošač pristaje.
Od kupovine Drugih artikala, posredstvom KK SPARTAK SHOP Potrošač može odustati iz bilo kog razloga u roku od 21 (dvadesetjedan) dan od datuma prijema poručenog artikla, u odnosu na znatno kraći rok, od 14 (četrnaest) dana, regulisan Zakonom o zaštiti potrošača.
Ako je poručeno više artikala, rok za odustanak od zaključenja ugovora se računa od momenta prijema svakog artikla zasebno. U slučaju odustanka od zaključenja ugovora – kupovine, Poštrošač ima pravo da poručeni artikal zameni za drugi ili da dobije povrat novca.
Protekom roka od 21 (dvadesetjedan) dan od datuma prijema pošiljke, Potrošač gubi pravo na odustanak od ugovora.
Za ostvarivanje prava na vraćanje kupljenog artikla, vraćena roba ne sme biti oštećena, pohabana, prljava ili isflekana. Potrošač ima pravo da vrati artikal, ali ukoliko je artikal upotrebljavan na način koji nije adekvatan, tj upotreba artikla prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovila priroda i karakteristike proizvoda, Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe, te istu ne može da vrati ili da istu zameni. Drugi artikal koji se vraća mora biti vraćen u neoštećenoj originalnoj ambalaži, uz priložen fiskalni isečak i popunjen obrazac za odustanak.
Obrazac za odustanak moguće je preuzeti ovde.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Trgovcu.
U slučaju odustanka od kupovine ili zamene Drugih artikala, Potrošač snosi troškove povrata, koji se plaćaju poštanskom operateru.
Pre povrata Drugog artikla, potrebno je da Potrošač obavesti Trgovca o nameri povrata pozivom na broj 024.415.60.90 (cena poziva se tarifira po ceni redovnog poziva) ili na elektronsku adresu webshop@officeshoes.rs.
Drugi artikal zajedno sa fiskalnim isečkom i obrascem za odustanak, potrebno je poslati putem poštanskog operatera po izboru Potrošača, na adresu Office Shoes doo, Segedinski put 106, 24000 Subotica (bez otkupa).
Ukoliko Potrošač koji vraća Drugi artikal želi isti da zameni za neki Drugi artikal, o svojoj nameri da želi da izvrši zamenu obaveštava Trgovca pozivom na broj 024.415.60.90 (cena poziva se tarifira po ceni redovnog poziva) ili na elektronsku adresu webshop@officeshoes.rs. Zamena se realizuje u roku od 5 (pet) dana od datuma prijema vraćene robe kod Trgovca ili Trgovac vrši povrat novca za vraćeni Drugi artikal. Povrat sredstava će se izvršiti načinom plaćanja koji je upotrebljen prilikom kupovine, osim kod porudžbina koje su plaćene gotovinski prilikom preuzimanja.
U slučaju da Potrošač donese odluku da vrati Druge artikle, te ukoliko ispuni prethodno navedene uslove, Trgovac vrši povrat novca u iznosu poručenih Drugih artikala. Trgovac ne vrši povrat troškova dostave Drugih artikala. Trgovac upućuje na vraćanje novac, na račun sa kojeg je primljena uplata za vraćene Druge artikle u roku od 3 (tri) dana od datuma prijema Drugih artikala kod Trgovca, ukoliko je plaćanje izvršeno platnom karticom. Konačan rok u kome će novac biti vraćen Potrošaču zavisi isključivo od politike banke preko koje je transakcija izvršena. Ukoliko je Potrošač plaćanje izvršio gotovinski prilikom preuzimanja Drugih artikala, Trgovac će novac Potrošaču uplatiti na rezidentni račun otvoren u bankama u Republici Srbiji, koji Potrošač dostavi Trgovcu putem elektronske pošte na elektronsku adresu: webshop@officeshoes.rs, u roku od 3 (tri) dana od datuma prijema Drugih artikala kod Trgovca. Konačan rok u kome će novac biti vraćen Potrošaču zavisi isključivo od politike banke preko koje je transakcija izvršena. Ukoliko, Trgovac, vrši povrat novca Potrošaču koji ne poseduje tekući račun, ili koji ne želi da o istom dostavi podatke Trgovcu, povrat novca se vrši izdavanjem naloga za povrat sredstava, poštanskom operateru, poštanskom uputnicom, u roku od 3 (tri) dana od dana povrata Drugog artikla Trgovcu. Konačan rok u kome će novac biti vraćen Potrošaču zavisi isključivo od ažurnosti poštanskog operatera.
Ukoliko po prijemu pošiljke Potrošač ustanovi da isporučena roba ne odgovara opisu sa KK SPARTAK SHOP-a ili podaci na fiskalnom iscečku nisu odgovarajući, potrebno je da kontaktira Trgovca, najkasnije u roku od 24 časa od trenutka prijema pošiljke, pozivanjem telefonom na broj 024/415.60.90 (cena poziva se tarifira kao cena redovnog poziva), ili slanjem elektronske poruke sa podacima (ime, prezime, telefon) na elektronsku adresu webshop@officeshoes.rs sa opisom nastale situacije i eventualno fotografijama. U najkraćem roku, zaposleni kod Trgovca obavestiće Potrošača o daljem postupanju.
OBAVEŠTENJE O MOGUĆNOSTI VANSUDSKOG REŠAVANJA POTROŠAČKIH SPOROVA
Na osnovu člana 151. stav 3. i člana 12. stav 1. tačka 9) Zakona o zaštiti potrošača, KK SPARTAK SHOP obaveštava Potrošače o mogućnosti vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Postupak vansudskog rešavanja potrošačkih sporova može da pokrene Potrošač, pred nadležnim telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor Trgovcu, u slučaju kada trgovac odbije reklamaciju ili prigovor Potrošača.
Trgovac je obavezan da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova pred nadležnim telom. Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova vodi nadležno Ministarstvo, a dostupna je na sledećem linku: https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies. Vansudsko rešavanje sporova definisano je članovima 149-169 Zakona o zaštiti potrošača.